Contact Center i Customer Care

Obsługa klienta

Prowadzimy nowoczesne Contact Center z naciskiem na kompleksowe wykorzystanie każdego kanału komunikacji Twojej firmy z klientem. W obsłudze klienta skupiamy się na: social mediach, Chatbotach, e-mailu, telefonie. Jesteśmy tam, gdzie Twój klient.
Dbamy o najwyższy poziom user experience z Twoją marką.
Jako specjaliści w swojej dziedzinie opracujemy i stworzymy systemowy, nowoczesny i wielopoziomowy service Contact Center, który wpłynie na rozpoznawalność Twojego brandu.

Back office

Każda firma to Front-office i Back-office. Nasze Contact Center pomoże Ci w stworzeniu profesjonalnego zaplecza back-office, które wpłynie na pozytywny user experience.  Nasi konsultanci (moderatorzy) pracują na opracowanych dokumentach i raportach.  Realizują codzienne zadania za pomocą nowoczesnych aplikacji min. Trello, które pozwalają stworzyć przejrzysty i uporządkowany harmonogram publikacji treści marki na wielu kanałach komunikacji.
Nasze biuro obsługi klienta wyposażone jest w dedykowane rozwiązania technologiczne doskonalące pracę konsultantów poprzez integrację danych oraz aplikacje pozwalające na pracę na kilku systemach.
Tworzymy back-office, który wykorzystuje nowe rozwiązania w obsłudze klienta i definiuje współczesne potrzeby usera, które przyczyniają się do postive user experience.

Usługi multilingualne

Nasze Contact Center to nie tylko nowoczesność i wielozadaniowość, ale też multilingualność. Opracujemy dla Twojej firmy biuro obsługi klienta na rynki europejskie. Nasz sztab wykwalifikowanych konsultantów obsłuży Twoich zagranicznych klientów w ich ojczystym języku według najwyższych standardów co wpłynie na pozytywny user experience. Oferujemy stworzenie międzynarodowego contact center w obrębie całego backoffice- u od podstaw.

⁣⁣

Chat boty

Stworzymy dostosowane do potrzeb Twojej firmy Chatboty – jest to inteligentna, nowoczesna pierwsza forma kontaktu na linii klient-firma. Biuro obsługi klienta, dzięki zastosowaniu chatbotów umożliwia zwiększenie pozytywnego user experience z marką.
Chatboty pozwalają na wsparcie procesów sprzedaży, weryfikowanie statusu sprawy i wstępnego rozpoznania problemu z jakim zgłasza się klient. Zaletą chatbotów w naszym Contact Center jest: obsługa dostępna 24/7, wielozadaniowość i optymalizacja procesów zachodzących w biurze obsługi klienta firmy.

Wsparcie sprzedaży

Skuteczna sprzedaż wpływa na kapitał i rozpoznawalność każdej firmy. Nasze wielokanałowe Contact Center wesprze Cię w przygotowaniu działań zwiększających sprzedaż – Up-selling, Cross selling i onboarding-u nowych klientów.  Wygenerujemy leady i wdrożymy działania niestandardowe, które zwiększą sprzedaż w Twojej firmie.
Oferujemy wsparcie sprzedaży, które jest realizowane przez przeszkolonych konsultantów biura obsługi klienta wspierane przez sztuczną inteligencję – Chatboty i Voiceboty.

Badania CATI

W Intelligence Center zrealizujemy dla Twojego biznesu badanie CATI – Computer Assisted Telephone Interview – metodą zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej. Nasi konsultanci za pomocą badania CATI pozyskują informacje o user experience, sprawdzają opinie klientów na temat usług i produktów w Twojej firmie i tworzą skalę satysfakcji, skłonności do polecenia Twojego biznesu innym.
Zaletą badania CATI jest: krótki okres wykonania dużej ilości badań, otrzymywanie wysokiej jakości wyników, systematyczność etapów zachodzących podczas badania i sprawdzony system narzędzia badawczego działający online.
Gwarantujemy, że przeprowadzone przez nas badanie CATI pozwoli Twojej firmie na zbudowanie dostosowanego do Twoich klientów Contact Center.

Usługi contact center – Warszawa

Różnorodne produkty i usługi oferowane w ramach danych kanałów SM pozwalają zwiększyć zaufanie do marki i znacznie usprawnić proces kontaktu z klientami. Niewykorzystanie możliwości, jakie dają takie kanały to zaprzepaszczenie okazji do wzrostu. Obsługa każdego z nich może być czasochłonna. W dodatku każdy kanał rządzi się swoimi prawami, toteż należy dopasować do niego strategię działania. Chociaż aktualnie niemal każdy posługuje się kontem w Social Mediach do celów prywatnych lub służbowych, rozmyślne, celowe kreowanie swojego wizerunku to prawdziwa sztuka, w której tylko nieliczni osiągają prawdziwą biegłość.

Usługi contact center w naszym wykonaniu oznaczają elastyczne dopasowywanie się do zmian, szybką reakcję i dynamiczny kontakt z klientami. To wygoda kieruje Państwa odbiorcami, gdy decydują się nawiązać kontakt z firmą za pośrednictwem Facebooka czy Instagrama. Naszym zadaniem jest troska o to, aby Państwa odbiorcy mogli szybko otrzymać rzetelną odpowiedź. To niezwykle ważne, bo w dynamicznym środowisku, w którym wszyscy aktualnie żyjemy, nikt nie lubi czekać.

Co decyduje o tym, że działamy tak sprawnie? – firma contact center Warszawa

Usługi rzetelnej firmy contact center wymagają wyczerpującej wiedzy na temat działania klienta. Aby zapewnić wszystkim klientom profesjonalną obsługę, zapoznajemy się dokładnie z działalnością każdego przedsiębiorstwa. Poznamy Państwa produkty. Takie precyzyjne przygotowanie pozwoli nam:

  1. maksymalnie skrócić czas reakcji;
  2. pozytywnie wpłynąć na customer experience.

Nasza codzienna praca opiera się na działaniu ekspertów. To oni dołożą starań, by zapewnić Państwu profesjonalną obsługę contact center. Na nasze sukcesy wpływają również nowoczesne narzędzia, które sprawiają, że nasza agencja contact center działa wydajnie.

Obsługa contact center, call center wymaga inwestycji w technologię

Firmy z branży contact center muszą być na bieżąco z aktualnymi rozwiązaniami technologicznymi. To dzięki nim możemy dokonywać rzetelnej analizy i trafnie interpretować dane. Dbamy o to, żeby klientom, którzy zdecydowali się zaufać naszej agencji contact center, dostarczyć najlepsze, sprawdzone technologie.

Profesjonalna obsługa contact center w Warszawie – co nas wyróżnia?

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na profesjonalne wsparcie w zakresie prowadzenia SM. Powierzenie specjalistom takich kwestii jak komunikacja z klientem oznacza obdarzenie zewnętrznego podmiotu sporym zaufaniem. Bardzo poważnie traktujemy to zadanie i cieszymy się, że rozważają Państwo współpracę z nami. Świetnie zdajemy sobie sprawę z tego, że funkcjonowanie kanałów SM ma ogromny wpływ na kształtowanie relacji z odbiorcami.

Obsługa contact center, którą oferujemy w Warszawie, to dla nas coś więcej niż prowadzenie SM. To zacieśniona współpraca, oparta na zaufaniu i realnej trosce o dobro klienta. Zanim przystąpimy do działania, rzetelnie rozpoznamy Państwa potrzeby oraz zapoznamy się z Państwa wizją dotyczącą działań w SM. Naszą pracę opieramy na analizie danych, w tym preferencji Państwa klientów oraz sposobie działania Państwa przedsiębiorstwa. Działamy kompleksowo, dynamicznie, ale mimo tego tempa i zaangażowania, nigdy nie tracimy z oczu potrzeb i sugestii naszych klientów. To z myślą o nich działamy, wybierając skuteczne technologie z obszaru SM, monitorując ruch na kanałach itp. Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami i do opracowania kierunku działań, zgodnego z polityką Państwa firmy.

Wierzymy w social media. Są doskonałą przestrzenią do budowania relacji i pozyskiwania zainteresowania nowych potencjalnych klientów. Trzeba tylko właściwie zdiagnozować ich rolę i mierzyć właściwymi wskaźnikami.