Analityka i consulting – doradztwo marketingowe

Analityka efektów contentu

Dostarczymy Ci narzędzia i dane dzięki którym lepiej zrozumiesz jak content wpływa na Twój biznes. Dostarczymy dane o potencjale, dzięki czemu lepiej wykorzystasz szanse rynkowe. Ocenimy dotychczasowe działania, wskażemy KPI które warto monitorować oraz wdrożymy dashboardy, dzięki którym łatwo sprawdzisz efekty. Doradzimy w zakresie marketingu i pomożemy Ci także ocenić działania konkurencji.

Brand24

Będziemy monitorowali wzmianki na temat Twojej marki. Szybciej zareagujemy na kryzys lub negatywne opinie oraz odpowiemy na pytania klientów. Dzięki monitoringowi będziesz też wiedział więcej, a przede wszystkim wcześniej o najnowszych inicjatywach Twoich konkurentów.

Google Analytics

Sprawdzimy zaangażowanie jakie generuje Twój content. Ocenimy wskaźniki jakościowe ruchu (BR, czas i głębokość wizyt). Zadbamy też o eventy i mikrokonwersje dzięki którym dowiesz się, jakie reakcje generuje content i jak wpływa na Twój biznes.

Ahrefs i Senuto

Ocenimy widoczność Twojego contentu. Przeanalizujemy na jakie słowa kluczowe indeksuje się w Google i na jakich pozycjach. Z pomocą Ahrefsa ocenimy też jaki ruch generuje content (np. blog) konkurencji i wyznaczymy cele dla Twojego bloga..

Answear the public

Znajdziemy tematy, które warto poruszyć. Odkryjemy nowe słowa kluczowe, a tym samym potrzeby Twoich potencjalnych klientów. Dzięki temu zaplanujemy lepsze, bardziej wpasowujące się w potrzeby treści i pozyskamy nowych klientów dla Ciebie.

Social Bakers

Z pomocą Social Bakers lepiej zdefiniujemy personę. Wykorzystując dane social mediowe lepiej zrozumiemy zainteresowania Twoich potencjalnych klientów i stworzymy treści, które wciągną ich w dyskusję. Bardziej zaangażowani użytkownicy to bardziej wartościowi klienci.

Otrzymają od nas Państwo pełne wsparcie i doradztwo marketingowe.