Analityka efektów contentu
Dostarczymy Ci narzędzia i dane, dzięki którym lepiej zrozumiesz w jaki sposób content wpływa na Twój biznes. Zapewnimy dane o potencjale, dzięki czemu lepiej wykorzystasz szanse rynkowe. Ocenimy dotychczasowe działania, wskażemy KPI, które warto monitorować oraz wdrożymy dashboardy, dzięki którym łatwo sprawdzisz efekty podjętych działań. Doradzimy Ci w zakresie marketingu i pomożemy w monitorowaniu konkurencji.
Brand24
Będziemy monitorowali wzmianki na temat Twojej marki. Szybciej zareagujemy na kryzys lub negatywne opinie oraz odpowiemy na pytania klientów. Dzięki monitoringowi będziesz też wiedział więcej, a przede wszystkim wcześniej o najnowszych inicjatywach Twoich konkurentów.
Google Analytics
Sprawdzimy zaangażowanie, jakie generuje Twój content. Ocenimy wskaźniki jakościowe ruchu (BR, czas i głębokość wizyt). Zadbamy też o eventy i mikrokonwersje, dzięki którym dowiesz się, jakie reakcje generuje content i jak wpływa na Twój biznes.
Ahrefs i Senuto
Ocenimy widoczność Twojego contentu. Przeanalizujemy, na jakie słowa kluczowe indeksuje się w Google i na jakich pozycjach. Z pomocą Ahrefsa ocenimy też ruch generowany przez content (np. blog) konkurencji i wyznaczymy cele dla Twojego bloga.
Answear the public
Znajdziemy tematy, które warto poruszyć. Odkryjemy nowe słowa kluczowe, a tym samym potrzeby Twoich potencjalnych klientów. Dzięki temu zaplanujemy lepsze, bardziej wpasowujące się w potrzeby treści i pozyskamy nowych klientów dla Ciebie.
Social Bakers
Z pomocą Social Bakers lepiej zdefiniujemy personę. Wykorzystując dane social mediowe, zrozumiemy zainteresowania Twoich potencjalnych klientów i stworzymy treści, które wciągną ich w dyskusję. Mocniej zaangażowani użytkownicy to bardziej wartościowi klienci.
Otrzymają od nas Państwo pełne wsparcie i doradztwo marketingowe.